FANDOM

Wreck-It Ralph

Raubíř Ralf (jednoduše známá jako Ralf) je hlavním protagonistou v Disney 2012 CG animovaný film stejného jména.

Videohra role Editovat

Ve fiktivní video arkáda Opravář Felix Jr., Ralfe, sloužící jako herní protivník, ve vzteku svého lesa domů ničí výstavba nového bytového domu. Ralf vykřikne „Budu zničit to“ a začne k demolici budovy tím, že ničí okna, jako pomstu. Jak Felix přijde zachránit den, Ralf vyvolá dolů cihly, zastavením hrdina od vrácení jeho obrovské škody. Nicméně Felix uspěje a oprava bytového domu a na konci hry, Nicelanders, který žije v bytě vyvolá Ralf z horní části budovy, poslat ho do louži bláta.

Zdání Editovat

Raubíř Ralf Editovat

30 Výročí své hry Opravář Felix Jr., Raubíř Ralf navštěvuje Bad-Anon zmírnit stres, který cítí se za posledních 30 let, to je poprvé, co kdy tak učiní. Vzhledem k jeho roli jako darebák lidé týrat, navzdory tomu, že je opravdu pěkný chlap, byť teplé temperované. Na schůzce, Ralf přizná, že on nechce už být špatný člověk. Zpověď šoky ostatní členové setkání, které se obávají, že Ralf Turbo. Ralf ostatní ujišťuje, že chce jen lepší život, ale chce změnit program lze velmi nebezpečné v pasáži a může dokonce vést ve hře stále odpojen. Po schůzce Ralf vrací domů a zjistí, že občané jeho hru a několik dalších pozvaných hostů, mají výročí strany bez něj. Ralf dostane Felix ho pozvat, ale Nicelanders jsou menší než rádi vidí Ralfa. Trapné chvíli promění v ostré hádce mezi Ralf a starosta Niceland, Gene. Ralph se domnívá, vydělávat medaili jako Felix by mu úctu zaslouží, a gen nepřímo souhlasí. Nicméně, Gene pak tvrdí, Ralf vydělávat medaile je nemožné, jak on je jen „špatný člověk, který vraků budovy“, hněvat Ralf k místu, kde se ničí výročí dort.